Programa Customer Centricity (Marketing/Gestión de marketing, general)
2020 - 2020
Universidad de Chile
Certificación en Marketing Metrics (Marketing/Gestión de marketing, general)
2017 - 2017
eCLass Chile
Metodología Ágil: Scrum + Kanban (Gestión de proyectos de tecnología de la información)
2019 - 2019
Universidad Alberto Hurtado
Periodista (Medios)
2008 - 2012
Universidad Alberto Hurtado
Comunicador Estratégico (Licenciado y bachiller en Ciencias de la Comunicación Mención Gestión Comunicacional)
2003 - 2008
Academia Mac
Diplomado en Web Manager & Designer Professional (Comunicación digital y contenidos multimedia)
2014 - 2015
Nelson García's Skills
Marketing digital
Digital Marketing
Marketing Strategy
Web 2.0
Publicidad en Internet
Redes sociales
Online Advertising
WordPress
Blogging
Comunicaciones de marketing
Nelson García's Summary
Nelson García, based in Chile, is currently a Director ejecutivo at CustomerTrigger, bringing experience from previous roles at CustomerTrigger, Facultad de Economía y Negocios - Universidad de Chile and Universidad Mayor. Nelson García holds a 2020 - 2020 Programa Customer Centricity in Marketing/Gestión de marketing, general @ IE Business School. With a robust skill set that includes Marketing digital, Digital Marketing, Marketing Strategy, Web 2.0, Publicidad en Internet and more, Nelson García contributes valuable insights to the industry. Nelson García has 2 emails and 1 mobile phone number on RocketReach.