stars 1 stars 2 stars 3

Soluciones, consultoría y formación, para entender con datos reales, qué piensan los clientes y tomar decisiones más acertadas. Creamos organizaciones "Customer Centric" a través de: A- Soluciones digitales CX B- Servicios de Consultoría CCM y C- Formación. Trabajamos la Experiencia Total = CX experiencia de cliente + EX empleado + DX digital para poner al cliente en el centro de todas las decisiones y mejorar de forma continua su experiencia, creando fans de marca. Creamos una diferenciación de mercado que permite, en este orden cronológico: 1) Mayor compromiso de los empleados 2) Mejora de la retención de clientes >30% 3) Aumentar la venta cruzada 4) Menor sensibilidad al precio 5) Obtener nuevos clientes por recomendación

View Top Employees from S2CX - THE CUSTOMER CENTRIC COMPANY
Website https://s2cxconsulting.com
Employees 9 (4 on RocketReach)
Founded 2017
Industry Business Consulting and Services

S2CX - THE CUSTOMER CENTRIC COMPANY Questions

May Experience is the Socio Director of S2CX - THE CUSTOMER CENTRIC COMPANY.

4 people are employed at S2CX - THE CUSTOMER CENTRIC COMPANY.

How It Works
Get a Free Account
Sign up for a free account. No credit card required. Up to 5 free lookups / month.
Search
Search over 700 million verified professionals across 35 million companies.
Get Contact Info
Get contact details including emails and phone numbers (business & personal).
High Performer Summer 2022 RocketReach is a leader in Lead Intelligence on G2 RocketReach is a leader in Lead Intelligence on G2 RocketReach is a leader in Lead Intelligence on G2
talentculture2022
g2crowd
G2Crowd Trusted
chromestore
300K+ Plugin Users