Master en Gestión de Contact Center (Tit. Europea) por Business Marketing Scholl ESIC/FEDMA) (Gestión Contact Center)
2006 - 2006
Centro de Formación en Tecnologías de la Información y las Comunicaciones de la Comunidad de Madrid
Curso SAP ERP, usuario final. Área Logística (TERP10_ 66 , SCM500 y SCM600 ) (Sistemas de información de gestión, general (160 Horas))
2016 - 2016
Universidad Nacional de Educación a Distancia - U.N.E.D.
Grado en Economia (Economía)
2004 - 2005
Kerry ETB Training Centre Tralee Co. Kerry (Ireland)
Certification Digital Marketing With e-Commerce (1.225 horas) (Empresa, gestión, marketing y disciplinas afines)
2016 - 2017
Pilar Bernal's Skills
Gerencia de ventas
Plan de negocio
Liderazgo de equipos
Estrategia empresarial
Customer Service
Customer Relations
Cambio organizacional
English
Forecasting
Team Management
Pilar Bernal's Summary
Pilar Bernal, based in Madrid, ES, is currently a Logistics Coordinator at Arla Foods, bringing experience from previous roles at Arla Foods, Cobralia S.I.R., ISOIN and DXC Technology. Pilar Bernal holds a 2006 - 2006 Master en Gestión de Contact Center (Tit. Europea) por Business Marketing Scholl ESIC/FEDMA) in Gestión Contact Center @ ESIC Business & Marketing School. With a robust skill set that includes Gerencia de ventas, Plan de negocio, Liderazgo de equipos, Estrategia empresarial, Customer Service and more, Pilar Bernal contributes valuable insights to the industry. Pilar Bernal has 1 email on RocketReach.