Special Actions and Entertainment Trainee (Maxus, GroupM) @ WPP
Natalia Blas Fernández's Education
ESIC: Business & Marketing School
Master (Dirección de Marketing y Gestión Comercial (GESCO))
2015 - 2016
Universidad Complutense de Madrid
Posgrado (Marketing y Comunicación de Moda y Lujo.)
2016 - 2016
Universidad de León
Licenciatura (Administración y Dirección de empresas)
2009 - 2013
The Valley Digital Business School
Master Interno en Transformación Digital para Grupo WPP ((SEO/SEM, programática/Big Data, IoT, Social Media, Marketing de contenidos...))
2018 - 2018
Natalia Blas Fernández's Summary
Natalia Blas Fernández, based in Madrid, ES, is currently a Branded Content Account Director (Be a Lion, Mediaset España) at BE A LION, bringing experience from previous roles at Omnicom, Interpublic Group (IPG) and WPP. Natalia Blas Fernández holds a 2015 - 2016 Master in Dirección de Marketing y Gestión Comercial (GESCO) @ ESIC: Business & Marketing School. Natalia Blas Fernández has 1 email on RocketReach.