Diplomatura Liderazgo y Coaching (Liderazgo empresarial)
2015 - 2017
Universidad Torcuato Di Tella
Diplomatura en Management (Liderazgo empresarial)
2014 - 2015
Universidad Tecnológica Nacional
Posgrado Gestión de Proyectos (Gestión de proyectos)
2014 - 2014
Universidad Torcuato di Tella
Diplomatura en Gestion de Negocios (Administración y gestión de empresas)
2013 - 2014
Universidad Argentina de la Empresa
Licenciado en Ciencias de Comunicación (Sociales)
2010 - 2012
Circulo de Periodistas Deportivos
Tecnico en Periodismo (Comunicación.)
1996 - 1998
Martin Aranda's Skills
Liderazgo
Visión global
Adaptabilidad
Telecommunications
Call Centers
Team Leadership
Contact Centers
Customer Experience
Spanish
Outsourcing
Martin Aranda's Summary
Martin Aranda, based in Santiago, CL, is currently a Gerente de Gestión de Experiencia de Clientes at alasxpress, bringing experience from previous roles at Servicios de Call Center del Peru and DIRECTV Latin America. Martin Aranda holds a 2015 - 2017 Diplomatura Liderazgo y Coaching in Liderazgo empresarial @ Universidad Adolfo Ibáñez. With a robust skill set that includes Liderazgo, Visión global, Adaptabilidad, Telecommunications, Call Centers and more, Martin Aranda contributes valuable insights to the industry. Martin Aranda has 2 emails on RocketReach.