Universidad Nacional de Educación a Distancia - U.N.E.D.
Master en Análisis de Datos y Tratamiento Estadístico de Encuestas (Investigación de Mercados)
2008 - 2009
Universidad de Valladolid
Licenciada (Investigación y Técnicas de Mercado)
2002 - 2004
Universidad de Valladolid
Diplomada (en Ciencias Empresariales (Dirección Comercial))
1999 - 2002
María López Garrido's Skills
Marketing Research
Customer Experience
Customer Satisfaction
Survey Design
Survey Research
Data Collection
Quantitative Research
Administración y dirección de empresas
Análisis de mercados
Comunicaciones de marketing
María López Garrido's Summary
María López Garrido, based in Madrid, ES, is currently a Customer Experience Manager at Reparalia (Grupo Homeserve), bringing experience from previous roles at Madison Mk and Cotesa. María López Garrido holds a 2016 - 2017 Master in Customer Experience @ La Salle International Graduate School. With a robust skill set that includes Marketing Research, Customer Experience, Customer Satisfaction, Survey Design, Survey Research and more, María López Garrido contributes valuable insights to the industry. María López Garrido has 2 emails on RocketReach.