Marketing and communication. Spanish Trade Office in Hong Kong @ ICEX
Maria Carmona Campos's Education
ThePowerMBA
Master of Business Administration - MBA
2020 - 2021
ESIC: Business & Marketing School
Máster Europeo en Marketing Digital (Marketing)
2012 - 2014
Universidad Nacional de Educación a Distancia - U.N.E.D.
Grado en Lengua y Literatura Españolas (Filología)
2009 - 2011
ICEX-CECO (Dirección Ejecutiva de Formación de ICEX España Exportación e Inversiones)
Curso de especialización en comercio internacional (Negocios internacionales/Comercio internacional)
2007 - 2007
Universidad Pontificia de Salamanca
Máster en Edición (Gestión de recursos culturales y análisis de políticas)
2005 - 2006
Universidad Carlos III de Madrid
Licenciada en Periodismo (Ciencias sociales)
2001 - 2005
Université Paul Sabatier (Toulouse III)
Diploma en marketing y comunicación corporativa (Comunicación empresarial)
2003 - 2004
Maria Carmona Campos's Skills
Mercadotecnia en medios sociales
Social Media
Books
Sales
Photoshop
Blogging
eCommerce
Digital Publishing
Digital Marketing
Publicidad en Internet
Maria Carmona Campos's Summary
Maria Carmona Campos, based in Madrid, ES, is currently a Head of online sales and metadata at Penguin Random House Grupo Editorial, bringing experience from previous roles at Penguin Random House Grupo Editorial, Penguin Random House Grupo Editorial, S.A.U, Grupo Santillana and Fundación Caja Madrid. Revista de Libros. Maria Carmona Campos holds a 2020 - 2021 Master of Business Administration - MBA @ ThePowerMBA. With a robust skill set that includes Mercadotecnia en medios sociales, Social Media, Books, Sales, Photoshop and more, Maria Carmona Campos contributes valuable insights to the industry. Maria Carmona Campos has 2 emails on RocketReach.