Eficasia, fundada en el año 2005, cuenta con 1,500 posiciones de centro de contacto enfocadas a ofrecer servicios de alta calidad para la interacción con sus clientes a través de voz y datos. A través de procesos eficientes, calidad humana y experiencia alcanzamos el éxito en cada interacción con lo más importante para usted, su cliente. Eficasia cuenta con la tecnología más avanzada y experiencia para gestionar operaciones complejas, locales o regionales
View Top Employees from Eficasia Contact CenterWebsite | http://www.eficasia.com |
Revenue | $217 million |
Employees | 1,028 (444 on RocketReach) |
Founded | 2005 |
Address | 16 Av. Insurgentes Sur # 1685-piso, Mexico City, Distrito Federal 1020, MX |
Technologies | |
Industry | Outsourcing and Offshoring Consulting, Business Services General, Atención a Clientes, Business Services, Help Desk, Ventas, Aseguramiento de la Calidad, Retención, Back Office, BPO, Servicios Outbound |
Web Rank | 5 Million |
Keywords | Customer Interaction Management, Contact Center, Efficient Processes, Advanced Technologies, Customer Service |
SIC | SIC Code 73 Companies, SIC Code 736 Companies |
NAICS | NAICS Code 541612 Companies, NAICS Code 54 Companies, NAICS Code 5416 Companies, NAICS Code 54161 Companies, NAICS Code 541 Companies |
Looking for a particular Eficasia Contact Center employee's phone or email?
The Eficasia Contact Center annual revenue was $217 million in 2024.
Cristian Carrasco is the Director de operaciones of Eficasia Contact Center.
444 people are employed at Eficasia Contact Center.
Eficasia Contact Center is based in Mexico City, Distrito Federal.
The NAICS codes for Eficasia Contact Center are [541612, 54, 5416, 54161, 541].
The SIC codes for Eficasia Contact Center are [73, 736].