• TÉCNICO SUPERIOR EN ADMINISTRACIÓN DE SISTEMAS INFORMÁTICOS
1998
Anamar Formación
• Experto en Cloud: Herramientas para Trabajar en la Nube
2019
Oracle Training on Demand
• ORACLE SBC CONFIGURACIÓN Y ADMINISTRACIÓN
2017
Arelance
• ASTERSIK INSTALACIÓN Y CONFIGURACIÓN
2013
Vocalcom
• ADMINISTRACIÓN Y GESTIÓN DE AVAYA CMS
2012
Gezara Soluciones Informáticas
• ITIL Fundamentals V.3
2011
Avaya
• Administración y Gestión IVR Avaya
2006
L&M Data Comunications
• VOIP y Telefonia IP
2005
Hewlett Packard Enterprise Las Rozas
• HP OpenView Network Node Manager I y II
2005
IBM
• Administración de IBM Lotus Dominio 6
2005
David Arranz's Skills
Contact Centers
Avaya
Telecommunications
VoIP
Call Centers
TCP/IP
Network Administration
Cisco Technologies
SIP
Cloud Computing
David Arranz's Summary
David Arranz, based in Madrid, ES, is currently a Omnichannel Consultant at Inetum, bringing experience from previous roles at Unísono Solutions Group, Multiasistencia, CEISEC - Compañía de Ingeniería Servicios y Comunicaciones and Lucent Technologies Bell Labs innovations. David Arranz holds a • TÉCNICO SUPERIOR EN ADMINISTRACIÓN DE SISTEMAS INFORMÁTICOS @ IES Virgen de la Paz Alcobendas. With a robust skill set that includes Contact Centers, Avaya, Telecommunications, VoIP, Call Centers and more, David Arranz contributes valuable insights to the industry. David Arranz has 1 email on RocketReach.