Balbontin Jacqueline's Location
Chile
Balbontin Jacqueline's Work
Balbontin Jacqueline's Education
Universidad Adolfo Ibáñez
Diploma en Liderazgo y Coaching (Liderazgo empresarial)
2013 - 2013
Universidad de Chile
Diploma Gestión Organizacional (Administración y gestión de empresas, general)
2012 - 2013
Universidad de Santiago de Chile
Ingeniero Civil Industrial (Ingeniería civil)
1983 - 1990
Balbontin Jacqueline's Skills
Balbontin Jacqueline's Summary
Balbontin Jacqueline, based in Chile, is currently a Director Customer Experience and Planning and Control at Scotiabank Chile, bringing experience from previous roles at Scotiabank Chile. Balbontin Jacqueline holds a 2013 - 2013 Diploma en Liderazgo y Coaching in Liderazgo empresarial @ Universidad Adolfo Ibáñez. With a robust skill set that includes Liderazgo de equipos multidisciplinarios, Coaching laboral, Gestión de Ventas, Gestión de proyectos, Gestión de relaciones con clientes and more, Balbontin Jacqueline contributes valuable insights to the industry. Balbontin Jacqueline has 2 emails on RocketReach.