Diseñando Experiencias de Servicio Wow (Customer Experience)
2020 - 2021
Tecnológico de Monterrey
Diplomado en Administración de Proyectos (Administración de proyectos)
2016 - 2017
Universidad Panamericana
Master's degree (Dirección de Operaciones)
2013 - 2015
Universidad Panamericana
Licenciatura (Ingeniería Industrial)
1999 - 2005
Ariadna Jackeline Eguiarte Barrera's Skills
Estrategia empresarial
Planificación estratégica
Liderazgo de equipos
Negociación
Análisis de negocio
Cambio organizacional
Gestión de proyectos
Estrategia
Business Process Improvement
Change Management
Ariadna Jackeline Eguiarte Barrera's Summary
Ariadna Jackeline Eguiarte Barrera, based in Mexico City, Mexico, is currently a Subdirector de Customer Experience at BNP Paribas Cardif, bringing experience from previous roles at AXA Keralty, gA, Genkco and Ixe Banco, Grupo Financiero Banorte. Ariadna Jackeline Eguiarte Barrera holds a 2022 - 2022 Customer Experience Design & Management in Customer Experience @ CX Latam Institute. With a robust skill set that includes Estrategia empresarial, Planificación estratégica, Liderazgo de equipos, Negociación, Análisis de negocio and more, Ariadna Jackeline Eguiarte Barrera contributes valuable insights to the industry. Ariadna Jackeline Eguiarte Barrera has 1 email on RocketReach.