Director de Proyectos de Investigación de Mercados @ Ipsos Perú
Analista Senior de Investigación de Mercados @ Ipsos Perú
Alvaro Salcedo's Education
Universidad de Lima
Maestría en Comunicación y Gestión de Contenidos (Comunicación)
2022 - 2023
Universidad de Navarra
(Perspectivas de la Comunicación. Audiencias y Contenidos)
2023 - 2023
Miami Ad School
(Especialización en Planning Estratégico)
2015 - 2015
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas - UPC
(Especialización en Marketing Digital & Redes Sociales)
2013 - 2013
Universidad de Lima
Bachiller (Marketing)
2008 - 2012
Universidad de Lima
Bachiller (Administración)
1994 - 2000
María Reina - Marianistas
(Primaria y Secundaria)
1983 - 1993
Alvaro Salcedo's Skills
Future Trends
Consumer Insight
Social Media
Disruption
Trend Analysis
Brand Equity
Consumer Package Goods
Creative Planning
Market Research
Account Planning
Alvaro Salcedo's Summary
Alvaro Salcedo, based in Peru, is currently a Planning - Planner Estratégico at TBWA Peru, bringing experience from previous roles at Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas and Ipsos Perú. Alvaro Salcedo holds a 2022 - 2023 Maestría en Comunicación y Gestión de Contenidos in Comunicación @ Universidad de Lima. With a robust skill set that includes Future Trends, Consumer Insight, Social Media, Disruption, Trend Analysis and more, Alvaro Salcedo contributes valuable insights to the industry. Alvaro Salcedo has 3 emails on RocketReach.